Neler yeni

Oslobet Şanslı Numara Etkinliği Katılmak İçin TIKLA

lavivabet,lavivabet bahis sitesi,lavivabet deneme bonusu arzbet,arzbet bahis sitesi,arzbet deneme bonusu
dumanbet,dumanbet bahis sitesi,dumanbet deneme bonusu oslobet,oslobet bahis sitesi,oslobet deneme bonusu
supertotobet,supertotobet bahis sitesi,supertotobet deneme bonusu asyabahis,asyabahis bahis sitesi,asyabahis deneme bonusu
pinbahis,pinbahis bahis sitesi,pinbahis deneme bonusu betorder,betorder bahis sitesi,betorder deneme bonusu
betpipo,betpipo bahis sitesi,betpipo deneme bonusu uzibet,uzibet bahis sitesi,uzibet deneme bonusu
grbets,grbets bahis sitesi,grbets deneme bonusu retrobet,retrobet bahis sitesi,retrobet deneme bonusu
sekabet,sekabet bahis sitesi,sekabet deneme bonusu betpapel,betpapel bahis sitesi,betpapel deneme bonusu
ispor,ispor bahis sitesi,ispor deneme bonusu adiosbet,adiosbet bahis sitesi,adiosbet deneme bonusu

salihcin239
Katılım
Beğeniler
296

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • salıh kardeş bana baslıcak maclardn bı kombıne yapsana tahmın kardeşım bı 10 tl atam bu aralar bende bı ugursuzluk var kendı yaptıgım gelmıyor:D
    beyler nasıl gorecegız mesajlarımızı parapuan sıstemı ıcın ben bulamadım banada cok karısık geldı ama daha hızlı olmus sankı
    Daha önceden üyeligim vardi ama hic yatırım yapmamıştım yani sadece bonus almıştım o kadar. Bide mesaj atmadılar ki onu nerden çıkardın direk aradılar bire bir görüşme sağladık ozge hanım ile
    daha onceden üyeligin varmıydı dostum ? birde sana zahmet olmazsa mesaj içeriğini paylaşabilirmisin bazen gozden kacırabılıyorlar degerlendıreyım :)
    0548 827 50 78 kıbrıs numarasından aradılar. Müşteri temsilcisi özge hanım diye birisi biraz konustuk sonra bana.dediki destege baglanin ve beni ozge hanim yönlendirdi bonus yuklemeniz icin diye bende aynen bildirdim ve hemen 50 tl bonus yüklediler yani
    Şuan açık ama kupon sonuçlanmamış saçma yeni oldukları belli tutunurlar mi bilemem kral
    Parayi sana kendi hesaplarindan havale yapıyorlar kardesim eger ayni banka ile calismiyorsaniz mesai saatleri icinde eft yapıyorlar. Burda hic bir zaman paran kalmaz ve.emin ol sana ilaç gibi gelir diye düşünüyorum. Heralde hepsini cevapladim
    Daha önceden bahis alaninda moderatordum mac analizli paylaşımlar ve canli bahis tahminleri veriyordum kardesim ogeçmiş zamandan kalan birsey yani ara vermistim sonra yine geldim adminler kaldırmamış. Sana mail ile dönüş yapılacak denilecek ki suanda mesaj sayin 300 yada 500 artik o zaman kac ise onu dicekler ve ondan sonraki 500 mesajda ödeme alacaksin. Aynen kardesim 500 mesajda 45 tl ayda 1500 kaliteli mesaj içeriği girersen 135 tl alirsin ama ödemeler her 500 mesajda 1 oluyor yani toplam olarak almıyorsun. 500 mesaja ulastigin zaman mail olarak konu basligina parapuan yazarsin. Mesaj icerigi olarakda adini soyadini burdaki kullanici adini banka ismini ve iban numarani yazdiktab sonra gerekli kontrollerden sobra hemen gonderiyorlar parani
    Tekrar başvurmana gerek yok hocam. Bence gayet iyi gidiyorsun ve alınırsın acele etme. Normalde direk alma vardı sonra gözlemleme vardi ama ben bi ara ayrıldım forumdan o aralar bazı arkadaşlar suistimal etmis heralde o yüzden böyle birsey yapmışlar haklı olarak tabi. Ama cok cok merak ediyorsan bence bi mail at deki acaba bi gelişme falan varmı diye parapuan ile ilgili yada ne.zaman sonuçlanır diye ama fazla detaya girmeden merakını dile getir dönüş yaparlar sana. Bence iyi gidiyorsun sorun görmüyorum ben ama yinede karar merceği ben değilim ne olur ne olmaz
    sorun çözüldüyse tamamdır hocam
    görsel olmadan bu tarz yazılar hoş karşılanmıyor çünkü tepkim onaydı
    hayırlı forumlar
    ne yapman gerektigi şartları ve.kurallari ile yazıyor. Kolay kolay bu sistemden atilmazsin hocam merak etme burasi öyle bir forum değil merak etme. Sen yeterki gunde 50 mesajı gecme ve paylaştığın konular herkesin yararına olsun gerisi kolay. Sistemde bizler nas aktif oluyoruz yaptığımız yorumlar yada konulara verdigimiz cevaplara ufak bi göz gezdir ne demek istedigimi daha iyi anlicaksin. Hepsine tek tek cevap verdim galiba unuttugum birsey varsa tekrar yazarsın
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
futbol tahminler,canlı maç tahminleri,basketbol tahminleri,banko kuponlar
Üst

Retrobet Giriş

arzbet,arzbet bahis sitesi,arzbet deneme bonusu
Reklamı Kapat
supertotobet,supertotobet bahis sitesi,supertotobet deneme bonusu
Reklamı Kapat